weekend

Hemkommen nu! Fast det har jag varit ett tag men jag har inte orkat skrivit något. Dagen har väl gått ganska fort. Började halv 9 och slutade halv 2 med en lång håltimme där emellan. FEB provet gick förjävla sämst.. Men det har jag lagt bakom mig nu! Ska få privatlektioner av Matilda så jag förstår nånting (H) Sören kan ju bara gå och dö han. Åt på Sibylla idag, dålig vana för oss måste jag säga!

Ikväll blir det bara att jag tar det lugnt skulle jag tro. Har inget annat på schemat satt. Men det är skönt det! Måste plugga samhälle i helgen också. Har prov det första vi gör på måndag morron! Kul start på veckan va. Jaja. På måndag ska jag träna :D Fyfan va jag längtar! Kommer nog bli jobbigt eftersom jag inte tränat på ett tag men det är smällar man får ta.

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0