trötta människa

Goddag!

Igår åkte jag till Steff runt 6 tiden. Efter en stund vandrade vi ner till Ica där vi köpte olika godispåsar, såna där man jämt åt när man var liten =D När vi kom tillbaka slog vi på en riktigt bra och rolig film, Bachelor Party 2 the last temptation. Värd att se gott folk ;) Efter det så tittade vi på ett avsnitt av Myggan sen gick vi upp och spelade Chicago med Svenne. Dock gick det inte så bra för mig! Steff vann första och Svenne de andra 3 gångerna... Och jag ingen! ;D Haha. Tog halv 1 bussen hem och slog på en film och la mig runt 2, helt utslagen! Mamma väckte mig runt 11 imorse, fy tusan för henne. Jag har städat hela övervåningen förutom Marias rum. Inte dålit av mig (H) Nu ska jag strax hoppa in i duschen. Känner mig inte ett dugg fräsch ;)

Om ett tag kommer väl Steff hit, tror hon skulle gå till mig från Nolby? Ni tänker säkert whaaat?! Och ja, det gjorde jag också när hon sa det ;) Haha.. Sen går vi till Ica där vi möter Marie och Matilda. Vi ska laga middag och mysa på ikväll =D En helt perfekt kväll med mina underbaraste!

/Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0