tomsnack

Eftersom jag verkligen inte har nåt att göra så kan jag lika gärna kika in här och knappra in ett inlägg. Dock har jag inget att skriva om så det läju bli tomsnack! Jag blir lite sur på vädret om jag ska vara ärlig. Det är 10 grader ute och solen skiner bara då och då. Och så blåser det kyligt, då kan man inte sitta ute och njuta... Sen läste jag att strax utanför Sthlm var det 21 grader ute ;o Helt sick.. Aja, jag får väl slå på en film eller nåt för att få tiden att gå. Snart är det väl mat också får jag hoppas på! Hasselbacks potatis och kött blire =D Mummms, det vattnas i munnen på mig (H) Haha. Desperat kvinna här, ja!

Ja nu fick ni ett onödigt inlägg att läsa också! Och jag fick nåt att göra för en stund. Och om ni inte förstog det i mitt förra inlägg så vill jag så otroligt jävla gärna ha sommarlov nu! Menmen. Slutet gott, allting gott!

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0