saturday night

Hejhå! Nu har mina älsklingar åkt =D Och jag sitter här. Våran kväll bestod av godis, chips, dricka och tv =) Matilda hade med sig en film men det var nå fel på min dvd satt det gick inte att titta! Fan då, men vi tittade på tv och det gick lika bra ;) Skrattar alltid lika mycket med mina brudar. Dock var inte Lillen med =( Ett stort minus. Jaja, det är bara jag och syster Erika hemma nu och hon spelar bara CS, den nörden. Så jag är själv och har inget att göra! Ska väl slå på en film och mysa till det=) Ha en bra lördagkväll! Det ska iaf jag ha.

/Hejdå

Ps. Steff, jag vet att du läser så kom ihåg att hämta din mobil imorgon! Satt du inte glömmer. Ds



image19
Ni är de bästa som finns!

Kommentarer
Postat av: marie

Visste ju inte ens att ni var med varan:o:p haha:D

2008-04-13 @ 13:12:48
Postat av: petra

what? ;o gjorde du inte? haha förlåt stumpan!

2008-04-13 @ 13:49:25
Postat av: marie

haha närå lurre:p men jag läste det i matildas blogg imorse.:p

2008-04-13 @ 16:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0