runaway train

Godmorgon/Goddag!

Kvällen igår slutade lyckligt! Jag somnade som en stock direkt
jag stängt av datorn och lagt huvudet på kudden! Slängde också iväg ett Lycka till sms till Didrik som är i Schweiz och tävlar ;) Pappa väckte mig imorse runt halv 12 och tyckte det var dags att kliva upp! Juste! Mamma och pappa har köpt en plattv till köket. Och var den liten? Nääe den var ganska stor ja ;p Har inte kollat upp hur stor den var men det ser kanske lite konstigt ut att ha en stor plattv inne i köket? Jaja, fårse om de ska byta ut den mot en mindre. Erika har fått nåt brev av Mitt Hem om ja jag vet inte vad men det lär ju va nåt om att kolla på lägenheter! Och ja, jag längtar tills hon flyttar hemifrån =D Haha. Då får ju jag större rum, tillochmed  två i ett (H) Skönt. Men samtidigt så kommer ju hon ha lägenhet i stan och vem kommer va där ofta om inte jag? =D Great. Jaja.

Idag har jag bara städat mitt rum och snart ska jag väl duscha och klä på mig. Sen är det bara att vänta på att Steff ringer så sen drar vi till Matilda! =D Juste, måste skicka sms till Ida och Emma nu också! Sådärja. Aa men om ni vill nåt ikväll så får ni ringa mig! Ska sova hos Matilda också. Ha en bra dag/kväll! Det ska jag =D

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0