pojken som kallades det

Tjaaa

Har precis tryckt i mig ett skrovmål från Njurundas kära Bommengrillen
och rapar coca cola! =) Varken mamma eller pappa orkade laga mat så då blev det skräpmat! Jag tackar ju inte direkt nej =)

Igår skrev jag ingenting för jag kände ingen lust alls. Dessutom hann jag knappt. Efter skolan kom Svenne och hämtade oss och vi åkte hem till Steff. Vi skulle ju egentligen plugga histora och det gick ju sämst. Vi typ sov, åt mat och tittade på nyaste avsnittet av OTH =D=D Fyfan vad jag älskar det! Blir helt galet beroende av det;) Pappa hämtade mig strax efter 7 och jag bytte om direkt när jag kom hem sen for vi till träningen. Var inte fullt så roligt på träningen men det var skönt att röra på sig.

Denna dag har varit extremt tråkigt om jag får uttrycka mig som jag vill. Började med idrott där vi körde nåt konstig Kungboll som var en Spökboll wannabe som sög. Efter det var det hinderbana och sen frisbee. Det sög också. Lunch, historia där vi fick se film, På västfronten intet nytt, och sen hade vi matte i ca 10 min innan vi skulle se språkfilm. Jag, Steff och Anna byggde först en liten koja som vi tänkte ligga och kolla i, den bestod av 3 bord och gardiner runt om, men sen kom det mer folk än väntat så vi fick bara ha borden kvar. Jag kan säga så här; Jag somnade. Så bra var filmen. Sen var jag jävligt less på att vi skulle ha slutat halv 3 men slutade istället 10 över 4. Kul dag. Svenne skjutsade hem mig och sen dess har jag bara varit ute i solen och sen ätit!

Kvällen kommer bestå av filmtittande =) Kom gärna och gör mig sällskap! Aja, ska dra min kos ner till mina älskade hundar och sitta ute i solen!

/Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0