No air

Godkväll!

Som vanligt borde jag egentligen sitta och plugga just nu, läsa historia, men tror ni att jag gör det? Nej, självklart inte. Ärligt talat så blir jag galen på mig själv! Jaja, dagen har väl gått fort. Började dagen med engelska sen lång lunch. Data där jag fick veta att jag fick VG på dataprovet, 1,5 poäng ifrån MVG. Inte dååålit (H) Sen var det dags för matte, och tro på fan att jag inte jobbade ett dugg då heller. Men seriöst, jag fattar inte ett jävla piss, blir insane!!! Sen hade vi svenska och efter typ halva lektionen fick man gå hem om man ville så jag strosade över till mammas jobb och åkte hem med henne. På matbordet idag serverades det chili con carne, inte min favorit... Nu har jag hamnat här på nåt konstigt vis när jag egentligen borde plugga. Fyfan vad jag är lat! Jaja, duty calls ;)

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0