Kvällskvisten

Slänger in ett litet inlägg på begäran av Sofia Hellsén ;) Gó tös det där, så kunde inte motstå henne! Blir inget långt inlägg för jag måste plugga... Har varit riktigt dålig på det idag! Jag bara inbillar mig att jag har pluggat tillräckligt. Önsketänkande liksom ;) Imorgon börjar vi 10.10 som tuuur är! Orkar inte kliva upp tidigt. En dag närmare helgen är det ju också =D Blir riktigt glad då jag tänker så. Hmmm vad ska jag skriva mer? ;) Jo, imorn viiiiiiiill jag träna, men blir det nåt av med det? Näe, för jag har en jävla skola att sköta som jag inte ens vill gå! BAJS! =( Förresten tänker jag snacka med min matte lärare imorgon om att få byta till special matte. Jag suger verkligen på matte och jag fattar inte ett skit. Sen så har jag ju fått höra att det är slappt på specen ;D Yeeey! Aja, sängen kallar mina mates =D

/Godnatt

                En bild på Sofia da man
image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0