kiss kiss

Hejhå! Är inte på lika bra humör idag. Det är kallt och jävligt ute och då får jag damp!! Riktig damp menar jag då. Skoldagen har varit riktigt slapp idag, det gillar jag. Åkte in och hade engelska, fick skriva klart uppsatsen och sen hade vi lunch och datakunskap. Matten var inställd och man får jobba vart man vill på svenskan. Great tänkte vi ;) Steff lämnade oss tidigare eftersom hon hade utvecklingssamtal så jag gick ner till navet med Matilda och träffade även My och Amanda. Steff kom till bussen och sen Jansson också. Väl hemma möttes jag av doften från nybakade bullar =D Så jag tryckte i mig nåra och gick upp på rummet. Nu sitter jag här. I min ensamhet och tänker på dig. Nej, jag skoja. Är trött som ett as är jag också =( Mätt efter bullarna... Haha! Tror jag ska ta med mig dotan och lägga mig i sängen, fast då kommer jag bara somna och så får jag inget gjort! Måste göra svenska filmen och plugga FEB.

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0