John Blund

Hallå där!

En trött och sliten tjej här! Jag ligger i sängen som en
död fisk och har ögonen halvt öppna. Jag fattar inte, jag är helt utmattad! Det är skolan som tär på mig det är en sak som är säker. Tillochmed Maria säger att jag är utbränd snart! Usch.. Jaja dagen på skolan har gått både segt och fort. På italienskan var jag och Steff ännu mer inaktiva än vanligt och så var vi borta nästan en kvart på våran "lilla paus" vi fick. Sen fick jag reda på att jag fick G på Företagsekonomin!! Fy bövelen vad glad jag blev =D Var helt bombsäker på att jag skulle få IG! Men icke (H) Hade ingen engelska så gick ner på stan med mina brudar där typ hela våran klass var! Såg på allas svenska filmer idag och alla var faktiskt bra ;) Fick sluta tidigare så vi hann med 3 bussen!! Skönt. :D Aja ska dra!

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0