jävla bajs

Hallå där :D Känner att mitt humör inte är det bästa även fast det borde det med tanke på mina köp idag! Berättar mer om det senare i inlägget. For till skolan och hade plintboll och fys på idrotten =D Riktigt kul med tanke på min underbara klass. Och hurrni, jag pumpade 10 kg =D=D Inte dåååålit för att heta Petra Wiklund med pinnar till armar ;) Haha, det var dock inte det lättaste. Fick hjälp av Steff då man skulle ligga på rygg och dra stången till pannan och sen bakom, inte fan klarade jag det eller ;) Då kom även en annan idrottslärare och skrattade åt mig?! Haha. Historia stog näst på listan och jag visste fan inte vart jag skulle ta vägen?! Seriöst! PungUlf stog och pratade exakt hela lektionen och sånt klarar inte jag av! Och dessutom måste jag sitta still och lyssna. Fick riktigt många myror i benen så efter lektonen sprang jag från klassrummet till skåpen ;D Haha. Sen vare dags för matteprov som gick helt åt pipsvängen! IG på mig där om inte Tompa kan vara snäll. Efter skolan kom mamma in till stan osså började vi våran shoppingtur.

Jag köpte:
Ett par skor från H&M
En bikini
från H&M
Korta sportshorts från H&M
En T-shirt från H&M
Ett par svart tights
från H&M och ett par från Kappahl
Ett linne
från Gina Tricot
En T-shirt från Bikbok
En tjocktröja
från Bikbok
Ett par converse skor
från Stadium (som ska lämnas tillbaka)

Väl hemma åt jag knappt nån mat, var ej hungrig. Och sen dess (klockan halv7) har jag suttit här! Har daaaamp... Jag är så less på ALLT.. Fyfan asså. Ne nu ska jag gå och göra nå nytta! Tandläkaren imorgon också. Bajs

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0