jamen juste

Hola!

Nörden här! Sitter just nu och fryser asset av mig, är riktigt kallt i mitt rum! Men jag ska ju snart ner och tigga skjuts till Stew. Ska ju till henne ikväll som ni nog redan vet =) Men orkar inte pallra mig ner än, är så trött. Ska nog ta en tupplur innan jag åker (H) Ja, som ni redan nog förstått så ska jag och Steff ta det lugnt och de innebär nog godsaker också! Dock sa Hampus att vi var tjockisar och vi sa; men icke!! Men tyvärr, det är den bittra sanningen. Känner att det här verkligen blev tomsnack men jag vill ändå skriva =D Svårt det där asså. Näfan jag hoppar i säng och slumrar till en stund!

Btw Stew, du förstår väl att en "ta det lugnt" kväll betyder mjukiskläder ;) Så var redo när jag kommer! För inte fan kommer jag klä upp mig när jag ska till dig (H) =D

/Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0