hur orkar man?

Hallå! Jag har precis ätit och sitter här i matkoma! Är proppmätt.. Vi åt nå tortilla/tacos grejs, asgott =)

Igår så åket jag ju till Stephanie, efter ett tag, runt 9 gick vi ner till Stadins house och skulle fika. När vi kom dit hade födelsedagsbarnet åkt men skulle komma tillbaka strax. Steff tog sig en tårtbit och en kaka medans jag bara åt lite smarties (H) Haha. Emma kom och fick grattiskramar. Senare satt jag, Steff, Matilda och Emma på rummet och snackade deep talk medans Tres och Nils tittade på hockey. Tror vi snackade om allt mellan himmel och jord faktiskt ;) Nån gång efter 12 slaget gick vi hemåt och då gjorde vi en till videoblogg (som vi också gjorde på vägen dit) haha ;) Kaanske, om ni har tur, så lägger vi ut de. Väl hemma var jag astrött och låg och smsade i sängen medans Steff nördade vid dotan. Sen somnade vi väl runt 2 nångång. Klev upp runt 12 och gjorde gröt till frukost med mackor och ägg! Det satt riktigt fint =) Pappa hämtade mig och jag åkte hem och ploppade ner i ett varmt skumbad =) Olyckligtvis höll jag inte koll på skummet när jag tappade i vatten så när jag sen kom tillbaka för att stänga av så hade det skummat över kanten! Oops (a)

Ikväll kommer Steff hit! Och förhoppningsvis Matilda och Oliwia också =) Vi ska väl mysa på här hemma antar jag. Se nån film och prata som alltid. Jag älskar verkligen mina flickor<3 Dock saknas Marie på listan ikväll =( Mina föräldrar ska iväg och typ dricka vin och umgås med Bosse och Anki ikväll och Maria är hos Ida. Så det är bara jag och Erika hemma =D Fast sen kommer ju tjejerna också. Jaja, ska gå och göra nå nytta =)

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0