hola

Hallååe!

Är hemkommen sen en timme tillbaka ungefär! Kvällen igår vart mycket
lyckad =) Lite krossade glas oså men det räknas man ju med! Började med bara vi brudar från klassen och åt mat från Titanic =) Riktigt gott! Spela spel och dansade och det droppade in folk hela tiden. Både roligt och tråkigt folk. Vissa satt bara vid ett bord och sa inte ett knyst. Men jag hade iaf riktigt roligt med mina homies ;) När klockan slog halv 2 ungefär var jag gaanska trött och det värkte i mina fötter! Huaa. De flesta drog till 20 i 2 bussen men det var några busar som stannade längre och härjade ;) Till slut fick vi ut de, några timmar senare, och vi kunde sova =) Klockan var då halv 4! Vaknade runt 11 men klev upp vid halv 12 och fikade. Pappa kom och hämtade mig och Steff kanske halv 1 och vi åkte hem.

Det är verkligen hääärligt väder ute idag =D Fast solen spelar mig ett spratt och gömmer sig! Ganska besviken.. Haha, skulle egentligen gå ut på långprommis med Steff men nej, vädret är inte riktigt på våran sida så vi skiter i det ;) Maria ville gå ut med jyckarna med mig men jag vet inte om jag orkar nu ;) Haha.. Fårse asså! Idag blir en slappar dag gånger tusen. Jag vill faktiskt på Birsta men mamma lär ju inte vilja.

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0