Hola

Goddag!!

Fast det är inte en sån god dag =/ Dagen började riktigt jävla dåligt och har i princip bara fortsatt så. Jag la mig lite hungrig (gör aldrig det!!) osså drömde jag att jag mådde illa typ, sen när jag vaknade så mådde jag illa på riktigt! Hade asont i magen och mådde illa.. Mamma trodde jag hade magkatarr, fast ett tag trodde hon att jag var gravid?! Haha. Så jag tog en tablett och så blev det lite bättre. Dock höll jag på att dö av hunger på bussen in eftersom jag inte kunde äta nån frukost. Sen så var vädret ett jävla piss väder! Skulle vilja kissa på gud just nu... Efter lunchen fick vi springa till datakunskapen på GA för att det regnade/snöade så mycket, så jag fick gömma mig under Matildas halsduk =) Efter skolan drog jag och Steff ner på stan och kikade sen tog vi bussen hem. Jag gick i slasket från bussen och sen så hör jag bakom mig; Du har inte växt nånting ser jag ;) ... Så är det Andreas Andersson som klämmer ur sig det. Jag vände mig bara om och pekade fuck you åt han. Fick kyckling och potatisklyftor till middag=D satt finfint i kistan! Nu sitter jag och leker dotanörd och tänkte göra det i princip hela kvällen (H)

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0