Historia suger

Hallådär!

Ska berätta lite smått om min dag så där ;) Somnade runt kvart över 11 igår kväll, riktigt skönt ;D Och vaknade inte förrän klockan ringde halv 7. Då var jag typ död. Drog mig upp, fixade mig och drog till skolan. Hade italienska prov första timmen som gick helt okej faktiskt. Hade jättelång rast så jag och Steff gick på kurres och drog varsin stripsmeny! Företagsekonomi stog sen på listan och fyfan vilket helvete.... Men jag och Matilda jobbade riktigt bra=) Jag blev otroligt stolt. Dock börjar jag bli riktigt rädd för Sören! När jag och Matilda frågade om hjälp som kom han till oss. Då kittlade han först mig sen smekte han både mig och Matte över ryggen! Whaaaat?! Jaja, lunch sen då och då gick vi ner på stan så Steff fick shoppa en tröja sen gick vi till Donken där våra vänner va. Engelska, där Monika fortsatte plåga Steff ;) Hahaha, så kul att se på. Svenska, där vi inte gjorde ett skit, tittade på Ugly People.com hoho. Åså till slut Samhälle med Sören. Vilken plåga! Till att börja med fick han ett utbrott på Challe när han skämtade och sen var han bara allmänt äcklig. Drog ner till bussen där vi träffade Didrik och Sofia, snyltade lite chips av de på bussen sen hoppade vi av i Kvissle. På med badkläderna och simmade 40 längder bara så där. Lätt som en plätt ;) Nja, men det var fan inge jobbigt. När jag kom hem så blev det käk sen har jag i princip pluggat och suttit vid datorn. Är riktigt hungrig nu så ska ner och äta!!

/Adios Amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0