hell no

Åh fy bubblan! Jag är så trött så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Men ändå måste jag hålla mig vaken i några timmar till. Jag håller på att ladda ner en film som jag ska se när den är klar. Om sisådär 3 timmar. Kuuul va? Det är ju inget tvång, men vafan, har man inget att göra så får man ta till såna här knep ;) Min kväll har bestått av popcorn, iskallt vatten med is, tvtittande med twin! Det var väl mysigt en stund, förutom att Maria klagade så in i bomben! Jag såg typ nyss klart på Förtrollad. Och ja, jag blev uttråkad vissa delar av filmen men annars var den bra =)

Jag längtar faktiskt jättemycket tills imorgon =D Först middag med alla mina 5 babes och sen partaj! Kan det bli bättre? ;) Njäe, jag tror fan inte det. Nej men nu ska jag förflytta mig till sängen, jag kanske somnar men jaa, då får jag väl göra det då. Jag lär ändå få ett samtal lite senare!

/Hejdå



Bjuder på en partybild från nåra helger sen!!! I like you guys<3
image21


Kommentarer
Postat av: matilda

Skippar du matchen babe?

2008-04-19 @ 00:02:18
URL: http://www.mmatildafasth.blogg.se
Postat av: petra

jajamen ;) det gör jag

2008-04-19 @ 14:35:35
URL: http://pswiklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0