Hallå dagen

Jag sitter och "pluggar matte" just nu, vilket betyder att jag sitter med matteböckera öppna men jag smsar och sitter vid datorn istället. Vilken framtid va?

Igår så kom Steff hit, jag gjorde mig klar, vi gick till Ica där vi mötte Marie och Matilda, köpte grejer sen gick vi hem till Steff och lagade mat. Det blev riktigt jävla gott ska jag säga er! Vi satt jättelänge vid bordet och pratade om allt möjligt! Ni vet hur vi blir när vi väl satt igång =) Sen tog vi på oss kläderna och gick ner till Statoil och köpte dricka, Matilda köpte mjölk! När vi kom tillbaka blev det kladdkaka med grädde och vi fortsatte snacket. Tiden bara rann iväg och helt plötsligt skulle Marie och Matilda gå till bussen. När de kilat så diskade vi lite och slog på diskmaskin. Satte oss och tittade på tv och nördade vid datorn. Dock fanns det inget bra på teven så vi gick upp och la oss i sängen. Runt halv 1 bestämde vi oss för att sova men inte fan gick det. Tror jag sov runt 3 timmar inatt men det konstiga är att jag inte är trött nu;oo Jag höll iaf på att dö inatt ;) Haha..

Steff "hoppar" på mig, tänder lampan och säger:
S: Men jag vill inte! Seriöst, jag vill inte!
P: Va? Vad vill du inte?
S: Men jag vill inte att han ska komma!
P: Men, vem då?!
S: *mummlar lite*.... Kungen!!

hahahaha jag skrattade gott åt det och mobbade sen Steff för det på morgonen dels för att det var så fult och dels för att hon inte kom ihåg det ;) Haha!

Vi låg kvar i sängen och pratade, kikade på datorn sen gick vi ner och jag tog en macka och Steff plockade ur diskmaskin. Sen blev det tvtittande; Talang 2008 med chips och ostkrokar. Efter det gick vi ner till mig och en stund efter kom Steffs pappa och hämtade henne. Och nu sitter jag här med matteböckerna......... Ska kanske ta och göra lite nytta istället för att sitta här? Fast, jag orkar inte..

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0