Gókväll!

Buongiorno =D

Som ni redan vet så är jag på topphumör nu =D Magnus Uggla gjorde min dag där ;) Har typ precis proppat i min massa glass, mummmms! Och nere väntar chips och Pepsi Max. Mamma (!!!!) hade haft så tråkigt idag så hon åkte och köpte chips förut =D Och inte gnäller jag inte, men förvånad det blev jag! Hon äter nämligen inte sånt, absolut inte på veckodagarna.

Kvällen har inte bestått av så mycket. Har mest suttit här framför dumburken osså har jag pluggat liiiite matte. Sen innan jag ska sova så blir träning =D Alltså styrke, och sen ett långt jävla skönt bad =D Med såna där badkulor eller vad det är så det luktar gott! mmmm (H) Har inget mer att berätta för er nu.

/Arrividerci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0