Gókväll!

Mina dearest friends =)

Gör absolut ingenting och är ganska uttråkad ;) Men alldeles snart är det Parlamentet så jag ska se det =D Även fast inte Björn älskling är med =( Förresten! Nåt som jag inte har sagt är att jag ska få 1500 kr av mamma =D Eller ja, jag ska köpa saker som jag verkligen behöver, till sommarn och speciellt till Spanien när vi ska dit =D Och om det blir pengar över så fick jag de i sparpengar! Det är helt great förstår ni!! Så jag ska med mamma nån dag i veckan eller så och shoppa loss (H) Den ni hoho. Har ingenting alls att komma med förutom att jag saknar min kära storasyster men hon borde vara hemma snart =D=D Hon har varit borta hela helgen och hälsat på nåra kompisar i typ Skellefteå eller nåt sånt. Jaja hat bra!

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0