fotboooooooooll

Hallååå!

Vet ni vad jag verkligen hatar med måndagar och torsdagar? Jag slutar så jävla sent. Måndag - 16.10 och Torsdag - 16.00. Och då är jag inte hemma förrän kvart över 5 och då är klockan nästan 6! Visst, då går tiden fort och jag får sova snart men ändå ;o Usch. Dessutom har jag italienska sista timmen på måndagar och det är lika med döden! Aja. Nu sitter jag och lyssnar på NRJ och sjunger med! Ska träna ikväll och ni anar inte hur glad jag är över det =D=D=D=D=D Hihi. Måste förresten plugga lite historia =/ Har komplettering imorn. Jaja! Det finns tid för det ikväll efter träningen. Ett ganska stort minus med träningen är att det är bajs kallt ute och jag hatar att träna när det är kallt. Haha dock är det 2+ ute men ändå ;)

Imorgon är det tisdag. Det betyder idrott + kort dag. Skönt =) Sen äre träning på kvällen men jag funderar på om jag ska ut och springa istället för att dra dit, jag hatar att träna på grus. Jaja, fårse det då ;) En sak är säker och det är att jag vill ha sommar! Sommar sommar sommar. Fan va härligt =) Ajaaa

/Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0