***

Godmorgon!

Solen skiner inte idag och det gör mig ledsen =( Jag vill ha sol jämt jämt jämt.
Jaja, man kan ju inte alltid få de man vill ha ;P

Igår så var jag ju med mina beloved friends =D Mycket mysigt. Efter att de åkt hem så tittade jag på Georgia rule, var faktiskt ganska bra tyckte jag =) Somnade runt 2. Imorse vaknade jag runt 6 och då trodde jag att det var skola men hade samtidigt för mig att det var lördag, så jag var tvungen att titta i kalendern på mobilen och då vare ju lördag =) Så jag somnade gott om och vaknade inte förrän 10 över 12. Låg kvar i sängen och drog mig till kvart i 1 och gick ner och fikade. Nu ska jag byta om, gå ner och hjälpa mamma lite i köket sen ska vi fika! Mamma köpte lite gotta från affärn =)

Lite senare idag kommer Steff förbi så ska va med henne en stund, annars vet jag inte vad som händer! Fårse helt enkelt =) Slå en pling om ni vill de.

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0