Dagens

Dagens humör: Dagen började dåligt och har i princip fortsatt så
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens klädsel: Svarta leggins, svart/turkos typ tunika, svart kofta
Dagens händelse: Ingenting
Dagens låt: Cassie - Is it you
Dagens planer: Plugga historia så det ryker ur öronen
Dagens vill ha: Ett kilo godis
Dagens saknad: Sängen
Dagens drog: Mina tjejer
Dagens finaste: Alltid mina brudar
Dagens måste: Historia........
Dagens mat: Pannkakor och Chiliconcarne
Dagens köp: Nothing
Dagens kärlek: My gang
Dagens bästa: Utan tvekan UB, vad skulle jag göra utan de? =)
Dagens sämsta: Mattelektionen
Dagens kommentar: "Simmar inte laxarna till varmare länder på vintern?" Sagt av mig själv, dum chick ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0