baddare

Godkväll :D Är på superbra humör faktiskt! Vettefan varför. Gick ju till Steff efter tandis imorse, åkte till skolan, hade FEB där Emma drog till med den bästa kommentaren till Sören: Men säg att vi är dum i huvve då! Hahaha.. På lunchen var det äcklig mat så jag och Emma gick på Sibylla (ja, jag vet...) och köpte varsitt Super Meal som vi knappt åt upp halva var av. På engelskan drog vi igång en debatt om att vi inte gillar Sören! Haha, sen skrev vi nån uppsats. På svenskan fick jag veta att jag ligger på VG och det var ju dugligt ;) Drog ner till bussen och mötte Stew som slutat tidigare än mig. Tres följde med oss och badade och den här gången blev det hela 50 längder ;) Fyfan va bra av oss. Plus att Tessan lärde mig fjärilsim (H) Haha, kanske inte så bra men! Sen blev det snax och bastu! Pappa hämtade mig, åt middag och sen dess har jag inte gjort nåt. Försökt meka med filmen vi gör i svenskan och när jag var klar så klantar jag mig så alla bilder försvinner. Kul va? ;) Jaja............. Har ju hela helgen på mig ;) Hoho.

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0