Äntligen

Hallååå
Nu när blogg äntligen funkar så ska
jag ta och berätta om mina äventyr dessa dagar! 

Fredag - så kom Emelie hit och sov här. Vi köpte chips & dipp och lite godis! Kikade på dans filmer och sen slocknade vi. Jag klev upp på morron och duschade och Emelie låg kvar. Runt 12 åkte vi in till stan, träffade Steff på bussen osså gick Emelie till henns far och jag & Steff gick runt på stan för att hitta fynd åt Steff. Åkte hem till varsitt hus men strax efter att jag kommit hem så bestämdes det att jag skulle ta 16.10 bussen (det bestämde vi 15.45) så jag fick runna till bussen. Väl hemma hos Steff så lagade hon och jag maten. Utsökt mina damer och herrar ;) Åkte till André på party och hade kul med mina käraste vänner! Jag, André och Steff tog bussen ner till stan för att jag & Steff sedan skulle ta bussen till Njurunda. André trodde att vi skulle på Subway och äta så därför följde han med. Dumt gjort av han och till slut gick han hem till Bosvedjan från stan ;) Dum kille..

Sov hos Steff denna lördagsnatt och vi myste på tills klockan halv 5 så vi somnade! När vi sedan vaknade runt 1 av att mamma ringde så klev vi upp och åt våfflor med grädde & sylt och bestämde oss för att ta en långpromenad eftersom det var ett helt underbart väder! Gick från nolby, backvägen till svartvik, till kvissle, in på ica och köpte glass som vi var riktigt väl förtjänta! Detta tog oss en och en halv timme. Riktigt skönt var det! Mami kom och hämtade mig runt 5 nångång för käk och efter det tog jag det bara lugnt.

Måndag - Skolan började igen och jag var helt jävla död eftersom jag inte somnade förrän halv 3, 3 kvällen innan. Klarade mig igenom dagen finfint och åkte hem och pluggade. Fyfan! Slockade 20 i 12 och sov som en stock till klockan 20 i 8! 8 timmars sömn alltså.

Tisdag/Idag - Klev som sagt upp tjugo i åtta och duschade, packade väskan, sminkade mig och drog till bussen. Hade badminton på idrotten och jag & Marie var lätt bäst av alla ;) I promise you! Till våran besvikelse så var det pyttipanna till lunch istället för makaroner och köttbullar som Ida sagt. Hade historia och sedan matte som jag inte gjorde ett skit på förutom att terra Steff och smsa med André ;D Efter skolan vandrade jag med Steff ner på stan så hon fick kika och inhandla lite sen tog vi bussen hem. När jag kom hem bytte jag om och drog ut och sprang. Hahaha kändes så jävla fult! Byxorna jag hade tagit på mig hade blivit lite små runt stjärten så det stramade åt och på tillbaka vägen hem så kändes det som om jag var världens tjockis! Hahaha. Jag hade motvind, med tajta byxor och uppförsbackar. Det såg nog måttligt kul ut ;) Nu har jag precis ätit middag och ligger som en död fisk i sängen. Måste plugga... Kan ej sitta här någe mer =/

Ett långt och kanske inte fullt så roligt inlägg :D Men skyll er själva ifall ni läst det!

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0