***

It's always sunny in Njurunda! Som man brukar säga ;) Haha. Ligger i sängen och har verkligen gosat ner mig. Jag kan lova att ni skulle vilja va jag just nu (H) Har tittat på Eva och Adam avsnitt =D Alltid lika bra. Förut idag fick jag och Maria såna här Solbrun tabletter av mamma =D Inte fatt Maria behöver såna eftersom hon blir neger när hon solar men tydligen så ville hon också ha. Så får se om det funkar! Och sen så har mamma bokat klipp + sling tid hos frissan åt mig =D=D Den 15 maj ska jag dit. Vill dit NU! Jaja, den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge. Men som vanligt kommer jag nog komma hem gråtandes pga längdes. Haha ;) Nu tänker väl ni; Töntig tjej som grinar över sitt hår! ;S Och då svarar jag; Bite me! Inte det minsta töntigt ;) (H) Haha. Jaja ska se nån film jag har på datorn, får väl se vad det blir. Sen ska jag sussa så gott och upp och springa imorn

/Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0