***

Hallå hallå!

Passar på att skriva ett inlägg nu när jag ändå inte har nåt att göra =)
Skulle precis gå till bussen men Steff ringde och stoppade mig och sa att vi kunde åka med hennes mamma in =) Tack för det!

Idag har vi nationella prov i engelska, reading and listening, som nog de flesta ettor i landet har! Vi får väl se hur det går, jag hatar reading för jag blir bara stressad! Men det går nog bra till slut. Ska gå förbi Pressbyrån inne i stan och köpa en Red Bull för att bli pigg! Det negativa med det är att jag får myror i brallan och kan inte sitta still.. Hoho.

I förrgår så smörjde jag in mina ben med brun utan sol för att testa hur det blev och det blev ju bra =) Men igår till träningen så tejpade jag ju foten som vanligt och sen på kvällen i duschen så såg jag att det var ju inte så smart. Där tejpen hade suttit så var det nu vitt där det förut varit brunt från b-u-s;en ;) Riktigt tjusigt mina vänner. Men nu är det borta! Juste, jag rakade benen igår också, och fy tusan! Jag skar mig på fotknölen, ett riktigt köttsår. Eller nästan iaf! Och guuud vad det svider. Hatar det =( Jaja ska kila neråt nu. De kanske kommer snart =)

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0