***

Goddag!!

Idag är det riktigt varmt ute och jag bara njuuuter! Det är fan 15 grader ute :D
Blir helt överlycklig! På skolan idag så handlade jag och Matilda varsin mjukglass med strössel, och det satt riktigt fint i kistan :D Dagen i övrigt har varit tråkig! Efter skolan åkte jag och Steff och simmade, 40 längder blev det! Bastade sen blev det hem. Väl hemma så visste inte jag att min familj redan ätit så jag gick upp på rummet och väntade på att mamma skulle ropa att det var mat. Men nej, inte ropade hon nån gång. Utan jag fick ropa och fråga när det var mat och till svar får jag ; Men vi har redan ätit, du får äta när du vill! Taaaack för att ni sa det min älskade familj :')

Jag håller på att ladda ner 2 stycken Pippi Långstrump filmer =D Jag älskar faktiskt Pippi! Så jävla bra ;) Haha. Så när de har laddat klart (om ca. 40 minuter) så ska jag kika på de! Men tror nästan jag måste gå ut i solen och ta vara på den! Om jag orkar dra mig neråt. Ååååh, jag har världens jävla benhinneinflammation! Det gör svinont bara jag sätter ner foten på golvet... Det suger jävla bajs! Jaja, jag ska inte tråka ut er med mina så kallade problem ;)

/Godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0